terça-feira, 15 de maio de 2018

چپ، راست و از دست رفته یک پروژه، برزیل!

یک پروژه یک مفهوم از ایده با آغاز، وسط و پایان است - حداقل در یک روش کلی. و برزیل به سمت چپ، راست و یک پروژه نیاز داشت، این یک واقعیت آگاه از نحوه مدیریت منافع مشترک است. با این حال، آنچه که با زمینه کلی کشور درک می شود این است که فقدان یک پروژه بسیار مربوط به مردم برزیل است. و این سوال باقی می ماند که واقعا برای پروژه برزیل مورد نیاز است.

   در سمت چپ، رئیس جمهور سابق و رئيس جمهور سابق لولا فرناندو هنریک کاردوسو، یک پروژه برای کشور داشته، رئیس جمهور سابق لولا در محور جنوب-جنوب مذاکره و سلف خود رئیس جمهور سابق فرناندو هنریک کاردوسو جنوب شمال، درست یائیر Bolsonaro یک پروژه، متضاد به روسای جمهور سابق، با سخنرانی صاف هدایت به رئیس جمهور سابق فرناندو توصیف collor د ملو - من از شما وجود دارد متفاوت است. برزیل یک پروژه دارد!

   نه! حتی امروز پس از رژیم نظامی، ما پرماجرا، بیشتر در رابطه با قدرت و باقی ماندن در قدرت، از با مردم، رئیس جمهور سابق فرناندو هنریک کاردوسو زمینه مند ماجراجویی خود را با یک تغییر اقتصادی کاشته شده در امریکا لاتین، توسط اقتصاددانان ایالات متحده و دیگران و بانک جهانی، منظور از رئیس جمهور سابق فرناندو هنریک کاردوسو مهم DRU (اتحادیه گشایی از درآمد)، رئیس جمهور لولا کمک هزینه سابق خانواده جهانی، دو رئیس جمهور سابق را یادآوری شایستگی در این حال ماجراجویی سیاسی، معاون جیر بولسنارو تنها پروژه روشن برای بازگشت آزادی جزئی از مردم برزیل، اجازه دادن به آنها را به بازوی.

   و پروژه، برزیل! ما هنوز هیچ حق مالکیت دارند، در راه روشن و اساسی - ایجاد با راه برزیل، املاک، تجارت محصولات کشاورزی و زراعی خانواده؛ یک مسئول امنیت غذایی مسئول حاکمیت ملی است. ترکیب انرژی ما باید در دست حاکمیت ملی می شود، آن است که تکه تکه به مطیع، حرفه ای سیاسی 40 سال از زندگی عمومی مذاکره شود.

   چه چيزی از چپ می ترسد، درست است؟ برای به اشتراک گذاشتن مدیریت با ارتش و آوردن این کشور به حاکمیت ملی به عنوان است که در روسیه و ایالات متحده انجام به درک سمت چپ می آید از یک تاریخ فعالیت های غیر قانونی و حق مطیع است.

   این لحظه در برزیل منحصر به فرد است، سیاستمداران تحت فشار با استفاده خاص ساخته شده خود را تا به قوه قضائیه در تعقیب، رای دهندگان شروع به درک که لازم است به تجدید کنگره با 100٪، و باور یک رهبر است که یک پروژه برای کشور ما !







پروفسور Eng ° Lucio Ribas Vasques

Nenhum comentário:

Postar um comentário